Livet i en ryggsäck

Alla inlägg under december 2009

Av Hanna - 20 december 2009 22:47

Söndagen den 20 december 2009, Uddevalla


Hej hopp alla glada julfirare!


Det var alldeles för längesedan det skrevs något här så jag kände att det var dags att uppdatera.

  


<< Väskan för mig är som sagt redan införskaffad. Har även köpt skor och sockar. ULLSOCKAR ska det vara.


Jag och Robin sitter och chattar på msn för ögonblicket. Vi utbyter information i form av olika hemsidor, bilder och texter ang vår resa. SOM NÄRMAR SIG ALLTMER!!


Appropå det. Vi har beslutat att inte åka den 4 utan att flytta fram den lite. bara så ni vet :)



Listan inför kommade vecka

[ ] Ring Vc för Dukoralvaccin

[ ] Köp EL CAMERA

[ ] Fortsätt hitta smultronställen via internet

[ ] Invänta JULAFTON och dess överraskningar


Här är kameran förresten, Nice  


Ha det toppen så höres vi snart igen, och om inte

GOD JUL!!!

Av Hanna - 2 december 2009 21:04

Onsdagen den 2 december 2009, Uddevalla


Med älsklingen kvar i vintriga Trondheim sitter jag själv hemma och förbereder inför den långa färden.

Igår och framförallt idag har jag bara slappat och fixa lite med viktiga papper och sånt som hör resor till. Har bl.a bokat boende i New Delhi och kikat runt lite på vad man kan tänka sig göra där.


Igår när jag kom hem fick jag en försenad födelsedagspresent av mor och far, en Haglöfs Oxo 650Q :D den utgående färgen som jag verkligen ville ha men som jag inte vågade hoppas på. TACK PAPPA OCH MAMMA!


Nu ska mamma och jag ta en kvällsmacka och lite te.


Take care

H

Av Hanna - 1 december 2009 05:59

Tisdagen den 1 december 2009, Trondheim


Robin gick precis till jobbet. Och ja, jag gråter. Fånigt, jag vet. Men tycker det är skitjobbigt att lämna honom. Kommer sakna honom enormt.


Det är äntligen vitt i Trondheim, vackert! Vintern är verkligen här nu. Perfekt när jag ska konka väskor etc ner till stationen, via buss såklart men ändå :)


Ska städa och fixa så att min älskling möts av en, mja fin är väll att ta i, fräsch oxå, men så att han i alla fall möts av en städad lägenhet :)


Kommer bli så härligt när vi ses igen! För då är vi nära målet, nämligen vägen.


ÄLSKAR DIG ROBIN :)


Puss och Kram Hanna

<3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards