Livet i en ryggsäck

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Av Hanna - 14 februari 2011 14:53

Måndagen den 14 februari 2011, Göteborg



Önskar alla hjärtan en kärleksfull dag !



  



För ett år sedan var jag i Himalaya. 

För två år sen var jag på en ö i nordnorge. 

För tre år sen pluggade jag.

Åren går fort!

Om ett år har jag ingen aning om vart jag kommer vara :)


Jag har inte bloggat sen jag började rehabiliteringen efter blodförgiftningen.


Haha, typiskt nog är jag sjuk igen. Bara en förkylning denna gång, men en envis sådan. Vill helst av allt bara ut och jobba!!


Ha en underbar dag!

Lite grönt te och en go filt ska nog göra susen, hoppas jag är på benen snart!

/H



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 november 2012 23:48

Ut i natten! Älskar denna staden. Har laddat med AWöl, goa kolleger och billigt vin! Wapa! ...

Av Hanna - 8 november 2012 09:58


Torsdagen den 8 november 2012.   Kan tydligen aldrig hålla mig på ett ställe allt för länge. Lite kort om vad som sker: Efter ett år på Chalmers och en sommar i Frankrike bor och jobbar jag numer i Barcelona. Underbara stad! Sen en månad till...

Av Hanna - 20 juni 2012 15:14

Ons 20 juni -12   Packar ryggsäcken ännu en gång.  Paris den 29 juni! Enkel biljett. /H ...

-

Av Hanna - 9 april 2012 15:16


     

Av Hanna - 20 mars 2012 20:17


           Vill hylla en snygg brud! Lots of love! /H

Skapa flashcards