Livet i en ryggsäck

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Hanna - 30 oktober 2009 19:15

Fredagen den 30 oktober 2009, Oppdal.


Freja är i PEKING!!! Fatta va ballt!

Ingrid går på CHALMERS! COOL!

Jag och Robin sitter inom en snar framtid på ett flygplan på väg mot vår drömresa! SÅ SJUUKT UNDERBART!

Som vi har kämpat för detta! :D underbart!


NU är det helg med umgänge, mys och JOBB!

Måste köpa mig en kamera, det är så fantastiskt vackert här uppe! Och det regnar aldrig! Kjempe Greijt!

När vi går till jobbet i gryningen står fjällen vackra och vita i det pastellfärgade morgonljuset.


Ja, idag har jag spolat mögel från fårlår och vaskat häng :) Är roligare än vad det låter :D

Men men, hinner inte skriva mer nu. För nu är det ju snart postkodsmiljonären och jag ska han min revanch på Robin. Han vinner oftsast, men ikke ikväll!!


Puss på er <3 

Ovido - Quiz & Flashcards