Livet i en ryggsäck

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Morgonbloggarn

Av Hanna - 19 november 2009 08:58

Torsdagen den 19 november 2009, Trondheim


Goooomorrn!

Ny duschad och fräsch med en kopp te i sin hand =)

ÄNNU en dag närmare hem. Det går snabbare än väntat! Vilket är bra!

Ska gå till jobbet idag, drygt 40 minuter så måste ju faktiskt redan kila!

POK HANNAPANNA



ps GLÖM INTE FARANDE FREJA!!! ds

 
 
Ingen bild

Lillasyster ofc

19 november 2009 13:00

Härligt med norska pandura :P hehe, när kommer ni hem? eller kommer ni hem ??


PUSSS MISS YOU

 
Ingen bild

Mamma (m)U

19 november 2009 17:54

Hej älsklingar!
Jag läser bloggen flera gånger om dagen, har den som startsida. Jag blir så glad när ni skriver om hur ni har det. Då blir jag lugn och trygg och ni känns närmare. Ni är fantastiska och vi längtar efter er!
Kram

 
Ingen bild

Pappa och farmor

20 november 2009 12:02

Hej!
Jag och farmor sitter och tittar i bloggen, har precis fikat. Farmor är jätteimponerad över vad ni gör och längtar efter ses till jul. Kram från ossh

 
Elin

Elin

21 november 2009 18:25

SötnötHanna! Vad kul att du tittar in på min blogg =) Det är bra annars, hoppas på att kunna åka till Sthlm nästa vecka en sväng igen och lämna jobbansökan.
Hur går det för dig/er? Läste att ni fått jobb.
Puss och kram

http://accordingtoelin.blogg.se

 
Ingen bild

Faster Lena

22 november 2009 19:04

Vad spännande med Indien! Det är alltid kul att resa :)
Hans och jag kom hem från Rom i fredags-fantastisk upplevelse. Vi firade vår tjugoåriga bröllopsdag (18 nov) med fem dagar i den Italienska huvudstaden. Hade 25 grader varmt varje dag, massor med intryck och god mat.
Kramar från faster Lena!
(Vi ses till jul?!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 november 2012 23:48

Ut i natten! Älskar denna staden. Har laddat med AWöl, goa kolleger och billigt vin! Wapa! ...

Av Hanna - 8 november 2012 09:58


Torsdagen den 8 november 2012.   Kan tydligen aldrig hålla mig på ett ställe allt för länge. Lite kort om vad som sker: Efter ett år på Chalmers och en sommar i Frankrike bor och jobbar jag numer i Barcelona. Underbara stad! Sen en månad till...

Av Hanna - 20 juni 2012 15:14

Ons 20 juni -12   Packar ryggsäcken ännu en gång.  Paris den 29 juni! Enkel biljett. /H ...

-

Av Hanna - 9 april 2012 15:16


     

Av Hanna - 20 mars 2012 20:17


           Vill hylla en snygg brud! Lots of love! /H

Ovido - Quiz & Flashcards