Livet i en ryggsäck

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Termosmugg

Av Hanna - 23 november 2009 08:23

Måndagen den 23 november 2009, Trondheim

42 dagar kvar


God morgon!


Thet är kokat..men fortfarande för varmt. Aldrig hinner jag dricka upp det innan jag måste gå.

Vill ha en termosmugg.


Robin susade iväg kl 6 imorse och kommer inte hem förän efter åtta. Övertid!! :) Blir förhoppningsvis en hel del framöver. Själv är jag ju vikarie och har tre dagar kvar på Panduro. Kan bli fastanställd efter det men funderar på att åka hem. Robin vill stanna, vilket jag förstår, han har ju ett skitbra jobb!


Imorgon är det en månad kvar till julafton. Jag längtar! Här är det ingen julkänsla alls, inte än iaf!


Saker kvar att fixa inför resan:


[ ] Resterande vaxin; sprutor samt förebyggande tabletter

[ ] Visum (till de länder som kräver det)

[ ] Inköp av prylar, kläder KAMERA (Canon Powershot D10) m tillbehör etc.

[ ] ...kommer inte på ngt mer just nu...


Sitter fortfarande i nattkläder så ska göra mig i ordning nu,

POK Hanna!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 november 2012 23:48

Ut i natten! Älskar denna staden. Har laddat med AWöl, goa kolleger och billigt vin! Wapa! ...

Av Hanna - 8 november 2012 09:58


Torsdagen den 8 november 2012.   Kan tydligen aldrig hålla mig på ett ställe allt för länge. Lite kort om vad som sker: Efter ett år på Chalmers och en sommar i Frankrike bor och jobbar jag numer i Barcelona. Underbara stad! Sen en månad till...

Av Hanna - 20 juni 2012 15:14

Ons 20 juni -12   Packar ryggsäcken ännu en gång.  Paris den 29 juni! Enkel biljett. /H ...

-

Av Hanna - 9 april 2012 15:16


     

Av Hanna - 20 mars 2012 20:17


           Vill hylla en snygg brud! Lots of love! /H

Ovido - Quiz & Flashcards