Livet i en ryggsäck

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

AVRESEDAG Hanna - HEM

Av Hanna - 1 december 2009 05:59

Tisdagen den 1 december 2009, Trondheim


Robin gick precis till jobbet. Och ja, jag gråter. Fånigt, jag vet. Men tycker det är skitjobbigt att lämna honom. Kommer sakna honom enormt.


Det är äntligen vitt i Trondheim, vackert! Vintern är verkligen här nu. Perfekt när jag ska konka väskor etc ner till stationen, via buss såklart men ändå :)


Ska städa och fixa så att min älskling möts av en, mja fin är väll att ta i, fräsch oxå, men så att han i alla fall möts av en städad lägenhet :)


Kommer bli så härligt när vi ses igen! För då är vi nära målet, nämligen vägen.


ÄLSKAR DIG ROBIN :)


Puss och Kram Hanna

<3 <3 <3

 
 
Elin

Elin

2 december 2009 15:58

Åh Hanna! Jag hoppas resan har gått bra. Härligt att det inte är långt kvar tills ni äntligen får ge er ut på eran efterlängtade resa =)
Massa puss och kram!
Hälsa Robin med.

http://accordingtoelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 november 2012 23:48

Ut i natten! Älskar denna staden. Har laddat med AWöl, goa kolleger och billigt vin! Wapa! ...

Av Hanna - 8 november 2012 09:58


Torsdagen den 8 november 2012.   Kan tydligen aldrig hålla mig på ett ställe allt för länge. Lite kort om vad som sker: Efter ett år på Chalmers och en sommar i Frankrike bor och jobbar jag numer i Barcelona. Underbara stad! Sen en månad till...

Av Hanna - 20 juni 2012 15:14

Ons 20 juni -12   Packar ryggsäcken ännu en gång.  Paris den 29 juni! Enkel biljett. /H ...

-

Av Hanna - 9 april 2012 15:16


     

Av Hanna - 20 mars 2012 20:17


           Vill hylla en snygg brud! Lots of love! /H

Ovido - Quiz & Flashcards