Livet i en ryggsäck

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

HEMMA HANNA

Av Hanna - 2 december 2009 21:04

Onsdagen den 2 december 2009, Uddevalla


Med älsklingen kvar i vintriga Trondheim sitter jag själv hemma och förbereder inför den långa färden.

Igår och framförallt idag har jag bara slappat och fixa lite med viktiga papper och sånt som hör resor till. Har bl.a bokat boende i New Delhi och kikat runt lite på vad man kan tänka sig göra där.


Igår när jag kom hem fick jag en försenad födelsedagspresent av mor och far, en Haglöfs Oxo 650Q :D den utgående färgen som jag verkligen ville ha men som jag inte vågade hoppas på. TACK PAPPA OCH MAMMA!


Nu ska mamma och jag ta en kvällsmacka och lite te.


Take care

H

 
 
Felix

Felix

4 december 2009 00:05

välkommen tillbaka :) oxo är en riktigt GRYM ryggsäck du kommer inte bli missnöjd! helt underbar att bära grejer i

http://

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 november 2012 23:48

Ut i natten! Älskar denna staden. Har laddat med AWöl, goa kolleger och billigt vin! Wapa! ...

Av Hanna - 8 november 2012 09:58


Torsdagen den 8 november 2012.   Kan tydligen aldrig hålla mig på ett ställe allt för länge. Lite kort om vad som sker: Efter ett år på Chalmers och en sommar i Frankrike bor och jobbar jag numer i Barcelona. Underbara stad! Sen en månad till...

Av Hanna - 20 juni 2012 15:14

Ons 20 juni -12   Packar ryggsäcken ännu en gång.  Paris den 29 juni! Enkel biljett. /H ...

-

Av Hanna - 9 april 2012 15:16


     

Av Hanna - 20 mars 2012 20:17


           Vill hylla en snygg brud! Lots of love! /H

Ovido - Quiz & Flashcards