Livet i en ryggsäck

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Pokhara

Av Hanna - 15 februari 2010 11:10

Mandagen den 15 februari, 2010, Pokhara


TREKKING!!

Tillbaka fran 5 dagars trekking i Himalaya. Helt otroligt. Ska ta god tid pa mig ngn dag och lagga upp lite bilder pa bloggen :) Ar gott trott i benen nu! Manniskorna uppe i bergen ar de harligaste folket jag traffat. Sa stillsamma. Folket i Nepal ar generellt valdigt trevliga och valdigt hjalpsamma. Haha! Dragkedjan pa min grygga gick sonder en bit upp pa vagen till Ghandruk, en efter en kom det nepaleser ner for berget och en efter en stannade de till for att hjalpa till. Tillslut var det ca 8 st som stod lutande over mig och min vaska, alla i fullt upptag med att losa mitt problem. Alla undrar vart man ska, hur man mar och vart man kommit ifran idag. Underbara manniskor!


Aker till Kathmandu den 17, bungyjump for robin a kasnke for mig. Vidare till Bangkok den 19!! Storstad och sen strander, det ska bli nice!


Fick kopa pa mig lite varma klader infor trekken sa skickar nog hem en lada fran bangkok :)


Om  TIO dagar fyller min fillifjonka 18 ar! Kan inte forsta det :D lillstrumpan, MISS YOU!!!


Namaste

Hanna o Robin

 
 
Ingen bild

annika

15 februari 2010 15:43

Det låter som ni har det fantastiskt. Bungyjump hmmm låter otäckt så va försiktiga. Bangkok låter finfint däremot. Och sol o bad sen, ljuvligt. Kramar

 
Felix

Felix

15 februari 2010 16:58

BUNGY FÖR DIG MED!

http://fzdn

 
Ingen bild

morfar

16 februari 2010 11:52

Roligt att läsa att ni träffar snälla och trevliga människor vilket måste göra resan än mer tillfredställande. Jag har kört 7,5 km-slingar några gånger sedan vi åkte. Här är det minus 10 på nätterna och några minus på dagen. Kramar från mormor och morfar till er båda.

 
Ingen bild

Linda

23 februari 2010 22:27

Låter underbart! Alla skolor, hallar och andra byggnader är stängda för 3e dagen imon pga snön, men jag klagar inte! Extra lov! Hoppas ni åker till Tiger templet, sett kort därifrån verkar sjukt coolt !:)

puss&kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 9 november 2012 23:48

Ut i natten! Älskar denna staden. Har laddat med AWöl, goa kolleger och billigt vin! Wapa! ...

Av Hanna - 8 november 2012 09:58


Torsdagen den 8 november 2012.   Kan tydligen aldrig hålla mig på ett ställe allt för länge. Lite kort om vad som sker: Efter ett år på Chalmers och en sommar i Frankrike bor och jobbar jag numer i Barcelona. Underbara stad! Sen en månad till...

Av Hanna - 20 juni 2012 15:14

Ons 20 juni -12   Packar ryggsäcken ännu en gång.  Paris den 29 juni! Enkel biljett. /H ...

-

Av Hanna - 9 april 2012 15:16


     

Av Hanna - 20 mars 2012 20:17


           Vill hylla en snygg brud! Lots of love! /H

Ovido - Quiz & Flashcards